Töretlen a Sárvári Gyógy-és Wellnessfürdő fejlődése

Sárvár fürdő


Folyamatosan és dinamikusan fejlődött az elmúlt évtizedekben Sárvár fürdője. Kántás Zoltán, a Sárvári Gyógyfürdő Kft. nemrégiben kinevezett ügyvezető igazgatója azt mondta, a közeljövő fejlesztéseinek fókuszában a minőség, az egyediség és a komplexitás áll.

‒ Nemrég vette át a fürdő irányítását. Milyen helyzetet örökölt, illetve milyen tervekkel érkezett?

‒ Jó hírnevű, nemzetközi viszonylatban is méltán ismert és elismert, a fürdőkultúra terén nagy hagyományokkal rendelkező, kedvelt fürdő a sárvári. Eddig is dinamikusan fejlődött, de elsősorban az új attrakciók fejlesztésére fordítottak figyelmet. Mostanra viszont elérte azt a „kort”, amikor felül kell vizsgálni az alapinfrastruktúrát, és megtenni a szükséges fejlesztéseket azért, hogy a vendégek a korábbi években megszokott minőséget kaphassák.

Stratégiaváltást szeretnénk az üzemeltetés tekintetében véghezvinni. Míg korábban a tömegturizmus igényeinek igyekeztek megfelelni, mi a minőségi szolgáltatásokat szeretnénk az előtérbe helyezni.

‒ Mi a fürdő vonzereje, s minek köszönhető, hogy a legjobbak, a legkeresettebbek között tartják számon?

‒ A minősített gyógyvíz és az erre épülő magas színvonalú gyógyászat egyaránt komoly vonzerőt jelent. Fontos azonban megjegyezni, hogy fürdőnk népszerűségét maga a város is erősíti, hiszen Sárváron egyszerre van jelen a történelem, a természeti értékek sora és a kultúra. Itt a vendégek több napot is tartalmasan el tudnak tölteni.

‒ Milyen volt a fürdő elmúlt éve? 

‒ Kiemelkedő! 780 ezer vendég tisztelte meg a fürdőt, ami az eddigi legmagasabb szám. Nehéz lenne túlszárnyalni, de ez nem is cél. Sokkal inkább a vendégelégedettség növelése, illetve az, hogy továbbra is kiemelt szereplője maradjon Sárvár a fürdőpiacnak. 

Nem megfeledkezve a múltban gyökerező előnyeinkről, a kiváló gyógyvízről és a ráépülő gyógyászati szolgáltatásokról, szeretnénk a családi élménycentrum kategória megvalósításával egyfajta egyediséget mutatni a piacon. Jól átgondolt, komplex kínálatot szeretnénk nyújtani a gyógyászat, a wellness, a rekreáció és a szeparált családi fürdőélmény terén. Minden adottságunk, feltételünk adott ahhoz, hogy vizes élményéken túlmutató családi, illetve gyermekprogramokat kínáljunk. A közelmúltban átestünk már a családbarát munkahely és családbarát szolgáltató auditon. Minőségi termékfejlesztéssel, beruházásokkal, új marketingstratégiával magasabb költési hajlandóságú vendégkört kívánunk megszólítani. Első lépésként a közel húszéves alapinfrastruktúrát tesszük rendbe, de terveink között szerepel minőségi szálláshelyek létrehozása a VitalMed Hotel fejlesztésével, illetve prémium szolgáltatások bevezetésével.

‒ 2020-ra milyen fejlesztéseket, programokat ütemeztek be?

‒ Idén az alapinfrastruktúra fejlesztése terén szeretnénk előrelépni a közel 20 éves terek, a vízgépészet, a tetőszerkezet, az energetikai és légtechnikai berendezések megújításával. Hosszabb távú célunk a beléptető-rendszer és a hozzá kapcsolódó informatikai rendszer cseréje, a szállodakapacitás fejlesztése. Természetesen mindezt úgy tervezzük végrehajtani, hogy vendégeket ne zavarjuk, és a fürdő nyitva tartását a lehető legkevésbé befolyásoljuk.